75kg!!!

/ Kategori: Träning

Haha fulaste bilden. Mamma filmade, därför är den så suddig för jag printade. Okej. Även fint ansiktuttryck också haha! Men jag laddade och det var så jäkla tungt. Har inte börjat lyfta ordentligt på bilden. Ser ut som att jag står jätte tätt och knänen ihop men det gjorde jag faktiskt inte. Formen var dock inte 100% hela vägen men jag klarade det i alla fall :D
 
Innan tog jag 70kg (gjorde ett inlägg om det då). Har inte gjort så mycket marklyft efter det då jag inte haft lust. Men har gjort det de tre senaste ryggpassen. Jag har verkligen ökat i vikterna om man jämnför men då jag tränade marklyft som mest. Gjorde 55kg, 5 reps och 5 set förut men orkade göra 8reps på 60 igår :) Främsta anledningen är nog för att jag vågar äta mer nu. Jag äter för att ge min kropp näring och energi för att orka prestera bra på gymmet. Nu jäklar ska jag öka som f*n på gymmet. Ska bli en hulk haha. 

Kommentarer

  • fight4fit säger:

    Härligt! Visst är det underbart när man känner sig så stark!! Och marklyft är ju en övning man kan lassa på lite och känna sig lite hulken :) Första gången jag klarade 85kg så dansade jag runt på hela gymmet. Tänk dagen då 100 flyger upp :)

    2013-08-11 | 11:00:55
    Bloggadress: http://www.fight4fit.se

Kommentera inlägget här: