Bloggtorka och gaiinns

/ Kategori: Allmänt

Bloggtorka. Har inte uppdaterat här på fleera dagar. Men har inte haft något att skriva om. Eller det har jag ju aldrig, bara svamlar haha. Allt rullar på som vanligt så kan ju inte skriva samma sak varje dag. "Idag åt jag grötfrulle och ska snart lyfta lite skrot" typ varje dag haha. 
 
men när jag ändå är här inne och skriver lite måste jag passa på att säga att jag har höjt mig rejält i nästan alla övingar. Jag känner mig starkare än någonsin och har mycket energi! :) Även om mitt ökade energi intag har fört med sig en hel del positiva saker, har det även fört med sig några mindre bra. Jag måste köpa nya jeans då jag inte kommer i de andra haha. Kul. Då jag ligger på ett energiöverskott har jag laggt på mig både mer muskler och fett. Det känns ganska jobbigt vissa dagar men andra dagar bryr jag mig faktikt inte ett skit. Vad gör det om jag lägger på mig något/några små kilo fett? Kommer ändå bygga muckler lättare av överskottet så det är värt det i slutändan. Inte som att jag kommer lägga på mig 15 kilo lixom haha. Nej. Fortfarande bra mat och inte ett överskott på 1000 kalorier. Men ökar man 10 kilo i benböj sedan förra passet så vet man att man gör något rätt! :)
 
Nu ska jag äta något mellanmål innan jag går till gymmet och kör ett "priopass". Vader, mage och lite extra biceps :) 
 

Kommentarer

  • Daniella 🌙 säger:

    Vad står "ig" för i "höjt ig"? :)

    Svar: ops, skulle stå mig :)
    Ida Ragnarsson

    2013-08-22 | 14:02:25
    Bloggadress: http://vapenbroder.blogg.se/
  • Ida säger:

    Hur mycket kalorier äter du?:)

    Svar: Räknar inte. Äter bara mycket bra mat :)
    Ida Ragnarsson

    2013-08-23 | 15:50:20
  • Matilda säger:

    Gud vilka snygga träningsbrallor där, vart kan man hitta dom?

    2014-03-09 | 19:48:04

Kommentera inlägget här: