Jag, AC/DC och regnet

/ Kategori: Träning

Trött, hängig och noll energi. En Celsius, två riskakor och aminosyror gjorde dock susen. Jag knöt på mig mina springdskor och gav mig ut i duggregnet med AC/DC i lurarna.
 
Super skön luft ute idag. Älskar att springa när det regnar lite. Luften blir friskare och man känner sig lite tuffare haha. Då koffein kan bli min mages värsta fiende vissa dagar gick dagens runda inte jätte bra. Ont i magen under hela 5 kilometrarna och fick spruta sista biten haha! Men positivt var att det var super skönt ändå och jag kan äntligen andas normalt när jag springer :) Nu är det bara jobbigt på ett normalt sätt, som det ska vara. Jag började inte grina de två senaste gångerna för attjag inte fick någon luft. Nu har det gått jätte bra att springa och det är sjukt roligt igen :) Vill inte sluta springa när jag väl har börjat. Ärligt vet jag inte varför andningen är så mycket bättre igen. Kanske är järnvärdet bättre eller så andas jag helt enkelt rätt igen. Vilket som är jag glad att det känns som vanligt igen :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: