Letar inspiration och pysslar

/ Kategori: Allmänt

Vaknade imorse. Gick ner och skulle äta frukost. Inser till min flörtvivlan att vi har slut på keso!? Svinhungrig som jag är varjemorgon skjutsar mamma mig snabbt ner till affären, där jag rusar in och köper lite keso. Proteingröt med keso har blivit mitt nya beroende. Så jäkla gott! Var på lite bättre humör idag när jag vaknade (skriver om det senare). Jag drog fram alla tränings/hälsotidningar vi hade hemma och satt och blädrade i dem för att hitta lite inspiration. Hittade en massa roligt som var värt att spara och komma ihåg. 
 
Tog en paus och åkte ner till gymmet för att mosa bröst och biceps. Gick jätte bra förutom att jag har orkat en etta på 35 i bänk men fick inte upp den idag :( Blev förbannad. Men tar 35 lätt nästa gång, lovar! Nu ska jag klippa lite i alla tidningar. Ska sedan spara sådan som är värt att ha kvar eller komma ihåg i en pappersmapp. Bra artiklar, recept, tips osv. Jätte bra, plus att jag älskar att pyssla! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: