Glad tomat efter svettiga 5km

/ Kategori: Träning

Sveper protteshake bah. Proteinhets? Ganska bitter ändå. hade inga bananer så var tvungen att ta ett mjöligt gröntäpple...
 
Okej. Grötfrukost + kaffe = inte en bra idé. Klockan blev 9 innan jag kom iväg vilket betyder att det han bli 20 grader ute. Hade tänkt att komma ut typ 8 igentligen men tog lite sovmorgon och sen glömde jag att jag kanske inte borde dricka kaffe typ haha. Det gick tungt att springa idag. Kanske inte så konstigt eftersom jag inte gjort någon kondition på lite mer än två veckor. Och som vanligt hade jag liite svårt att andas (tjuter typ när jag andas haha). Men är nog bara järnbristen som spökar lite.
 
5km på 35 minuter blev det idag i alla fall. Kändes ganska surt att springa på sämre tid än vanligt men jag får se det positivt då jag knappt kunde gå upp för trappen för 2-3 veckor sedan pga järnvärdet. Nu mår jag bättre och känner mig piggare igen och det ska jag vara glad över :) Har snart käkat upp hela kartongen med järntabletter och överdoserat blutsaft som en galning. Blir det inte bra snart kommer jag sitta på toan hela dagarna. "Kvinna åt för mycket järntilskott, satt på toaletten i tre månader".

Kommentarer


Kommentera inlägget här: