Krigare behöver också skönhetssömn

/ Kategori: Mat

Cardio konditionsträning idag / #vågavägraengelska. Lite besviken på mig själv då jag "endast" orkade 4km. Fan.  Fick typ ingen luft sista kilometern så kände att jag behövde stanna där. Hade tänkt att springa 5km. Blev därför lite besviken. Men 4km är bättre än inget alls :) Sprang lixom en mil förut utan att kanppt bli trött. PÅ UNDERSKOTT!? Något är knas just nu. Men jag tänker för tusan inte ge upp. Men jag tänker lyssna på min kropp och ta det lite lugnare eller springa kortare om den säger till. Svårt då jag älskar att ta ut mig till max. Men det är viktigt att lyssna!
 
Dagens återhämtningsmål fick bli en smoothie. Igen. Börjar bli standard. Minimjölk, banan, och choklad hasselnöts protein från Fitnessguru. Yumyum. Fast inget slåt den jag gjorde igår. Banan, jordnötssmörsprotein, mjölk och kakao. Smakade som rena drömmen. Nu ska hoppa i sängen (bokstavligttalat). 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: