Lyxig grötfrulle

/ Kategori: Mat

Godmorgon! :) Vaknde på jätte bra humör idag. Kan vara för att jag är kär och glad, eller så var det för att jag hade ett grymt benpass igår ;) Nejdå. Både veckan på västkusten och veckan i Rhodos var helt underbara. Soligt och varmt i 14 dagar. Vi badade, solade, åt god mat, åt glass, skrattade, myste (mös?) och hade det bara så bra som man kunde ha det :) Hoppas ni också har haft det bra! :)
 
 
Han klämma in ett gympass innan jag åkte till Rhodos och ett bröst/tricps pass nere i hettan. Dock var det två veckor sedan jag körde ben. Både all vila och all skräpmat kändes igår kan jag säga. Men gick kanonbra ändå och höjde mig lite i böjen :D Hoppas att jag ska kunna skriva lite mer nu igen och inte bara lägga upp instagrambilder haha. Bilderna idag blev på min frukost. Gröt med kanel, kardemumma och stevia samt 125g mini keso och hallon på toppen :) Mums. Ett ägg på sidan också. Smakade verkligen jätte gott. Måste lära mig att vara utan jordnötssmör hahah! Beroende? Nu ska jag åka och jobba en kortis. Efter det ska jag sätta mig bakom ratten och övningsköra lite... Håll er inomhus!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: