Instagrambild ink. onödig information

/ Kategori: Allmänt

Instagrambild igen tjarå. Igår fick jag äntligen träffa min karl igen. Han sakna honom sjuk mycket på bara 5 dagar haha. Vi åt kinamat, mufflade naturgodis och kollade på film. Klassiskt. Idag åt vi upp resterna från godiset och jag fick äntligen äta min efterlängtade sushi till lunch. Hur gott? Fast Robin hämtade pizza haha. Han är inte lika galen i sushi som jag. 
 
Orkade inte laga någon "riktig" middag idag. Blev därför kvarg med kiwi, hallon, müsli och två kokta ägg. Mums. Har var jätte sugen på kiwi också. Lite surt och saftigt. Gillar surt. Det ska dra lite i kinerna haha. Nu ska jag ta en Celsius och ladda inför ett ryggpass med en jäkla massa tunga mark. Kör bah!
 

Kommentarer

  • Din man säger:

    Och jag saknar dig nu din lilla snorunge! :)

    2013-08-05 | 10:33:23

Kommentera inlägget här: