Nya heliga springskor

/ Kategori: Allmänt

Kände att jag behövde nya träningsskor. För jag har ju typ inga. Haha fast jo, lite för många. Men ska ha mina "gamla" springskor till både prommenader och att springa i ibland. Mina nya ska jag endast använda när jag springer. Springskor ska vara heliga. Man sliter skor olika när man går eller springer, därför bör man ha ett par speciella springskor. Behöver dock ett par nya gymskor (rosa nike free) och nya jobbskor då mina typ är trasiga. Men nu blir det inga skor på ett tag. fast jag lovar inget ;)
 
Fick även med mig några Raw bite bars och en detox hem från Örebro. Raw bite är huuuur goda som helst och inne håller endast nötter, frukt (mest dadlar) och lite kryddor. Perfekt mellis eller till maten om du fortfarande är hungrig hehe /aldrig mätt. En sjudagars detox kändes även som jag behövde efter 2 veckors skräp. Detoxen hjälper till att rena och rensa kroppen. Gjorde en 20dagars förra året men kände att det räckte med 7 dagar denna gång :) Fast man kan inte gå och tro att man kan äta som skit och göra en detox då och då tro att man är jätte nyttig haha. Nu ska jag ladda inför pass på mitt andra hem. Nytt träningsschema så idag är det axlar, triceps och mage som gäller! :D

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Var köper du detoxen? Blev himla sugen på att testa! :)

    Svar: Finns att köp på de flesta hälsokostbutiker! :D
    Ida Ragnarsson

    2013-08-01 | 22:07:05
    Bloggadress: http://jennystoa.blogg.se
  • fight4fit säger:

    Oh vilka fina skor! Är det något jag älskar så är det färglada, fina träningskor!!

    Svar: Ja jag också :) Helt besatt i skor överhuvudtaget. Men desto färggladare, desto bättre :D
    Ida Ragnarsson

    2013-08-01 | 22:59:22
    Bloggadress: http://www.fight4fit.se

Kommentera inlägget här: