Tillökning i godishyllan

/ Kategori: Shopoholic

Tja bloggen (standard). Hämtade ut mitt efterlängtade paket från Fitnessguru häromdagen. Kanske var igår? Hade beställt One Whey Chocolate Hazelnut, One Whey Vanilla Wildberry, grön shaker, några proteinbars (färdkost till västkusten och Rhodos), och två smakprover av One Whey Kiwi Yoghurt n(jätte god men vill inte ha en hel burk haha). Choklad/hasselnöt har jag haft förut och älskar den smake. Både som shake och i gröten. Dock var det första gången jag smakade Vanilj/vilda bär. Tog en chansning och bestälde den och det gjorde jag rätt i. Blev helt kär i den. Smakar godis. Ska prova i gröten imorgon, givet! ;) Måste fylla på med aminosyror och ny pwo också. Fast inte denna månad. Pengarna som är kvar ska jag bränna bort på västkusten och i Rhodos. 
 
Som man brukar säga. Kommer kanske inte uppdatera så mycket under dessa två veckor (haha som om jag updaterar mycket annars liksom?). Funderar på att gå och bädda ner mig och sova snart. Alla andra partar idag men jag och min stressmage får stanna hemma och kolla film hela kvällen. Frågor på det? Mamma och pappa har redan åkt till västkusten och Robin kune inte komma och göra mig sälskap så känns väldigt tomt och ensamt. Speciellt när det är mörkt nu. Blir lite mörkrädd. Ja, ska sova så blir det morgon och ljust snabbare. Ska ladda inför morgondagens packning, heets. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: