Nytt till gottegrisen!

/ Kategori: Shopoholic

Äntligen har mitt paket kommit från Gymgrossisten. Denna gång beställde jag endast tre saker från Walden Farms. En sirap, en choklad dip och en burk med jordnötssmör. Öppnade och duttade fingret i chokladdipen och den smakade som choklad, jätte god! Sirapen har jag inte smakat, men tror den smakar sirap haha. Jordnötssmöret hade samma konsistens som en chokladpudding så är lite skeptisk till den.
 
Äter igentligen vanligt jordnötssmör då det innehåller bra fetter. Men var bara nyfiken så kunde inte låta bli att prova. Ska smaka den på gröten, på en smörgås eller i en smoothie någon dag. Men då konsistensen var lite konstig och den luktade kostgjort håller jag mig nog till vanligt naturligt jordnötssmör! :) Choklad dipen kan dock vara god att doppa jordgubbar i eller ha på gröten. Chokladgröt men choklad dip och riktigt jordnötssmör. Lyx!

Kommentarer

  • johanna säger:

    hej ida :D vill bara säga tack för att du hittade NC100days, har också börjat med det nu för känner för en riktig nystart! så ah, tack och din blogg är grymt motiverande :D

    Svar: Hej Johanna! :) Vad kul att du också började med det! Precis, känner att jag behöver få ordning på mina rutiner igen och bli av med mitt sötsug :) Nu har det gått 7 dagar för mig och jag känner att det börjar bli lite jobbigt haha. Min pojkvän köpte en stor påse naturgodis, men jag köpte en vattenmelon istället. Hoppas det går bra för dig! :) Det är faktiskt bara 100 dagar, det klarar vi lätt :D
    Ida Ragnarsson

    2013-06-19 | 14:24:55
    Bloggadress: http://jlfoto.devote.se

Kommentera inlägget här: