Jag och mitt bananskal köttar på gymmet

/ Kategori: Träning

Herre min jesus. Dödade precis mina axlar och min stackars mage på gymmet. Höjde mig i flera övningar igen! Måse vara mitt snygga bananskal (haha!) som gör susen. Jag har även bestämt mig för att sluta "deffa" nu. Mår inte så jätte bra av det då mitt järn- och blodvärde är så dåligt nu. Blir helt slut och snurrig bara jag lyfter ett finger typ haha. Ska bara äta bra mat och ligga på +-0 och hoppas att jag kanske lägger på mig en liten gnutta muskler.
 
Kommer även ha mer energi till att springa mer och förbättra min kondition vilket är positivt. Älskar att springa så det kommer bli kul att kanske orka springa lite mer nu :) Ska även fortsätta att proppa i mig järntabletter så kommer jag att pigg och kry förhoppningsvis :) Såg en lite ådra skymta på underarmen idag också. Kände mig sjukt biffig haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: