Nytt pb i marklyft!

/ Kategori: Träning

Bild från gårdagens ryggpass. Ser ut som jag skiter ner mig.
 
Senast jag körde rygg tog jag 65kg i marklyft. Vilket var det tyngsta jag tagit. Igår tog jag 70kg så nytt personbästa igen :) Det går bra nu! 70kg kanske inte är mycket för någon annan, men för mig är det. Alla börjar inte från samma ställe. Nästa gång klämmer jag lätt 75. Jag tävlar bara med mig själv och försöker bli så bra som jag kan bli. Okej, ibland tävlar jag med min syster, men det är en annan sak haha :) Filmande när jag skulle försöka mig på 70kg så jag skulle kunna skicka till Amanda haha! Därav den dåliga bilden föresten. Ställde mobilen på en bänk så blev lite konstigt. Men måste ju skicka video till syrran så hon inte tror jag ljuger heheh.
 
Nu ska jag ta min pwo och gå till gymmet för att köra lite bröst och triceps. Önska mig lyckatill!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: