Borde anlita en personligbärare efter varje benpass

/ Kategori: Träning

Tja bloggen (standard hälsning). Körde ett mördarbenpass i söndags. Sjukaste jag har vart med om! Höjde mig i flera övningar och fick till tekniken bättre än vanligt. Det går bra nu! Super roligt var det också. Älskar och hatar att köra ben på samma gång. Jobbigaste passet men en underbar käsla efter passen när man måste krypa ut från gymmet. Eller till och med typ bäras ut haha. Känner att bloggen blir tråkig utan bilder så ni får leva med mina instagrambilder då och då. Har inte haft någon ork att dra fram kameran. Har inte haft något vettigt att varken fota eller skriva heller haha.
 
Har nordens värsta träningsvärk i benen och röven idag och idag var det kondition på schemat.. Tänkte börja med att bara springa typ 3 km då jag knappt kan gå eller sätta mig (ser ni problemet med att vara kissnödig helatiden!?). Men slutade med att jag sprang 5km ändå. Kunde inte sluta, det var för roligt haha. Ska börja med att förbättra min tid en gång i veckan och förbättra distansen den andra gången. Vill bli bättre helt enkelt! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: