Tillbaka till vardagsrutinerna

/ Kategori: Mat

Godkväll mina få och kära läsare. Kul att några fortfarande går in och kikar ibland :) Kom hem från västkusten sent igår kväll så har hunnit vart hemma en dag och packat om innan jag och min man drar till Rhodos imorgon. Idag har jag hunnit packat, gjort nya och fina naglar hos Felicia, dödad mina ben på gymmet (höjde mig i flera övningar!) och kommit tillbaka till vardagsrutinerna. 5 dagar med allderles för stora portioner, skräpmat, godis, naturgodis och glass. Usch. Nu vill jag inte se varken godis, hamburgare, pizza eller beasås på bra länge. Känndes riktigt skönt, underbart fräsht och gott med nyttig och bra mat igen. Ser till och med godare ut. Grönsaker i fina färger <3 Man äter även med ögat. Ska äta mycket bra mat även fast jag åker utomlands. Grillad kyckling med grekisksallad, grekiskyoghurt, frukt och grönsaker. Både nyttigt och underbart gott!
 
Nu ska jag sova så jag är redo att flyga imorgon. Sjukt flygrädd. Hur ska detta gå?! Robin får hålla mig i handen medans jag gråter. Jag får se om jag hinner uppdaterna något imorgon. Ska i alla fall försöka hinna ta mig ner till gymmet och köra lite bröst och triceps! Om jag inte hinner skriva imrogon så hoppas jag att ni alla har haft en bra sommar hitills och att den fortsätter vara lika bra :) Fint väder har vi i alla fall, fast det kan försvinna en vecka nu och komma tillbaka eckan efter haha ;) Kram!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: