To cool for school

/ Kategori: Allmänt

Eller egentligen inte. Vill gå kvar i skola, men tydligen får man inte komma tillbaka om man tagit studenten :(
 
Tänker ganska mycket på vad jag vill bli när jag blir stor. Vad vill jag jobba med? Personlig tränare, kostrådgivare, dietis polis, veterinär eller kanske jobba kvar på Ica och se vart jag tar vägen. Usch. Blir super stressad av bara tanken men kunde samtidigt inte bry mig mindre. Konstigt. Det blir som det blir. Ska bli otroligt skönt att komma bort i två veckor nu. 5 dagar på västkusten med hela familjen (inkl. Robin och Johan), senda åker jag 1 vecka till Rhodos veckan efter. Åker ensam med Robin. Det känns lite läskigt. Kommer komma bort då mamma inte är med och tar hand om mig och håller koll på mina grejer.
 
Nu ska jag och min övertänkande hjärna gå och sova efter ett kvällspass på jobbet. Imorgon är jag ledig och ska döda mina ben med Helle på gymmet. Det ser jag fram emot! :) Imorgon ska även hämta mitt paket från Fitnessguru som kom idag :D Blir som ett barn på julafton. Vad jag beställt får ni se imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: