Frisk blev sjuk igen..

/ Kategori: Allmänt

Förra veckan var jag lite smått febrig, hade ont halsen och helt igenkorkad i näsan. Kände mig nästan helt frisk i lördags på förmiddagen så tog mig en kort springtur för att fira att jag blivit "frisk". Huur skönt som helt. Springer typ och ler. Är så jäkla lycklig när jag springer haha. Ser säkert ut som en idiot. Hur många springer och ler/skrattar liksom?
 
Åkte med Robin till hans föräldrar i Ställdalen på eftermiddagen. Där grillade vi, tog första doppet och dödade benen på Ställdalens lilla gym. Blev även lite kalas på söndagen då Robin fyllde i fredags. Där var det roliga slut.. Fick magsjuka (!!!) på natten hos hans föräldrar. INTE KUL. Hatar att vara borta när jag är sjuk. Fick även hög feber på måndagen så var helt död. Nu känner jag mig dock lite bättre så ska ta mig till gymmet innan jobbet imorgon och köra lite lätt. Inte fått i mig så mycket mat så ska inte köra så hårt. 
 
Nog med det negativa. Klarade i alla fall två kalas utan att smaka en enda sak på det enorma fikabordet. Applåder till mig! Det har aldrig hänt förut. Men NC100days right? 4 dagar har gått och bara 96 kvar, yihoo! Känns inte som några problem alls nu. Är så inställt på detta så kommer klara det utan tvekan! Nu ska jag sova så kroppen får återhämta sig lite till, nattinatti :)
 

Kommentarer

  • Marja - Baka Sockerfritt säger:

    Vad roligt att du funnit en träningsform som du gillar så mycket, det är inte alla som gör det! Tråkigt med sjukdomen, hoppas du blir och håller dig frisk resten av sommaren!

    Svar: Oj nu blev jag förvånad.. och jätte glad! Jag följer dig på instagram och du är en av mina favorit användare :) Älskar dina recept, helt underbara! :)
    Ida Ragnarsson

    2013-06-19 | 11:41:25
    Bloggadress: http://bakasockerfritt.se/

Kommentera inlägget här: