Gofika i solen

/ Kategori: Allmänt

Studentveckan alltså. Slutet är nära. Om 5 dagar är jag arbetslös och det ska firas under hela denna galna vecka. Börjar veckan heeelt sjukt insane med en Celsius, Goodlifebar och musik i öronen och jobbar på brännan. Kanske inte så galet. Fast Goodlifebaren var faktiskt galet god. La den ute i solen ett tag innan så den var lite smält och mjuk. Nomnom. Ska snart bege mig mot gymmet för ett lättare gympass. Tappat lite motivation.. Fast brukar bli att jag kör dubbelt så hårt bara för att jag blir förbannad på mig själv haha.
 
Kan knappt gå idag föresten. Ser ut som jag gjort i byxan när jag går haha! Mina ben är helt krossade efter gårdagens nem/rumpa pass jag och Helle hade med Eddie Bergkvist. Vi fick massa super bra tips och hjälp med tekniken. Ska fortsätta jobba på tekniken nu och hoppas att jag kommer öka lite i vikterna snart igen! :)

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Va mysigt, älskar topp hälsa. Bästa tidningen :3

    2013-06-03 | 19:43:37
    Bloggadress: http://matildacarlssonss.blogg.se
  • Ida säger:

    Vilken fin blogg du har!:)

    2013-06-04 | 17:57:35

Kommentera inlägget här: