Imperfections is beautiful

/ Kategori: Allmänt

 
Eller som man säger på svenska, brister är vackert. Alla är vi olika och ingen är perfekt. Perfekt är tråkigt. Tänk om vi alla skulle se helt perfekta ut och bete oss perfekt? Jag tycker i alla fall att det skulle vara jätte tråkigt. Det är våra brister som gör att vi är just de vi är. Vad vore jag utan mina fräknar. Utan mina bebisfjun i håtfästet. Och utan den där enda sneda tanden som förstör allt eller födelsemärket som täcker hela min smalben (inte det på halsen, det "flagnat" haha). Ville bara tala om för er alla där ute att ni är vackra precis som ni är. Var stolta över er själva och var glad att du är just du. Unik och inte som någon annan.
 
Hoppas att även ni har haft en bra dag :) Själv har jag jobbat och haft världens roligaste träningspass! Var även och handlade lite smått på Marieberg igår med Robin. Blev bland annat ett par träningsshorts, sportbh, hängselshorts och en topp. Kanske slänger upp en bild imorgon :) Ta hand om er och var snälla mot varandra!

Kommentarer

  • Isabelle säger:

    Fast du är ju gaaalet fin ändå.

    2013-06-27 | 16:07:33

Kommentera inlägget här: