Önskelista/MÅSTE ha

/ Kategori: Allmänt

Önskelista till namnsdag? Eller bara som en present för att jag är så jäkla bra. Det vore något. Alla borde få presenter då och då för att vi alla är så bra :) Om någon får för sig att ge mig en "bara för att du är så bra-present" så vill jag ha det på bilden.
 
OneWhey Kiwi yoghurt & Vanilla wildberry
One whey proteinbar box Äppelpaj & choklad
Nike Free 3.0 iD gröna/gula/lila (gjorde dom själv) Skrev faktiskt "squat king" på också.
Grön shaker
Grön sportbh (måste matcha, viktigt!)
Power & EAA-xx från Body Sience (snart slut, så måste fylla på)
 
Försöker sälja massa kläder/prylar/skor på Frövi köp & sälj nu haha. Måste skrapa ihop lite pengar nu så jag har råd med allt detta. Blir dyrt! Jag har även flera lådor med kläder, skor och accessoarer hemma ifall någon vill komma och kika lite :) Bara att höra av sig på fb eller något. Jag har ekonomisk kris just nu haha! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: