Picknick i min trädgård

/ Kategori: Mat

"Den sista... melonen!" Ok. ni som inte vet vart det kommer ifrån kan dra. Ni är inte värdiga att vara på min blogg haha! (hint: Ice Age). Sitter ute på en filt i solen och äter skogshuggarmelon. Melon som en skogshuggare skulle ha ätit den. En stor fet skål. Mums! Dock lite jobbigt med alla kärnor, Ska komma på något mot dom.. 
 
Frukt är faktiskt sjukt underskattat. Det är både sött, gott och nyttigt. Köpte denna goding i lördags. Skulle ha den istället för godis. Det blev dom inte som väntat. När Robin kom med sitt naturgodis (yoghurtcashwenötter!!!), blev jag så sjukt sugen. Visste inte vart jag skulle ta vägen. Åkte och köpte naturgodis jag också.. Fan! 7 dagar sen förstör jag allt haha. NC7days. Men jag ska inte ge upp! Jag ska köra klart ändå, men läggar på två dagar som straff hehe. Alla gör vi misstag och jag lärde mig från mitt. Fick ont i magen och kunde knappt röra mig då jag blev så mätt! 
 
Jag kände att jag måste vara ärlig. Men vad gör jag nu? Kör en vecka till/börjar om? Eller låtsas som det inte har hänt? I monopol får man gå tillbaka två steg som straff, därför lägger jag på två dagar haha. Kanske lätt som en plätt kan fortsätta en extra vecka när jag är klar. Förmodligen kanske jag kommer känna så då sockersuget inte kommer vara lika sarkt. Jag ska även ändra i mina regler att jag även får äta proteinbars som mellis (helst frukt/protteshake!).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: