Snodde Askungens skor

/ Kategori: Allmänt

Nu har jag tagit den där jäkla stuenten. Helt sinnessjukt. Det var det roligaste jag gjort i hela mitt liv. Utan tvekan. Champanjefrukosten, flaket, utspringet, mottagningen, förfesten och studentfesten. Hela paketet. Fast flaket tog nog priset. Önskar jag fick göra det igen. Blir nästan depprimerad när jag tänker på att jag aldrig mer får åka flak och hoppa, dansa och härja allt jag har. Ska klä ut mig till student nästa år igen. 
 
Då jag har ny dator och inte hunnit fixa med den förrns precis nyss, har jag knappt kunnat laggt upp något på min lilla ointressanta blogg. Nu har jag fått hjälp av kussinen Lukas så nu ska jag blogga av bara attans. Ni kommer tröttna på mig haha. Bilderna ovan på skorna tog jag innan balen (hade dem på balen och halva studenten) men har inte kunnat laggt upp dem förrns nu. Så här är några bilder på balförberedelserna ^ bara två veckor försenat.
 
Bilder från själva balen och från den sjukaste dagen i mitt liv (studenten!!) får ni imorgon och utspritt över veckan haha, kan inte bomba bloggen med bilder hela kvällen. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: