Svettigast på gymmet

/ Kategori: Träning

Ok. Fräsch tjej men var tvungen att visa haha! Körde kondition och blev garanterat svettigast på gymmet. Dyngsur och sprängröd i ansiktet :D Låg typ död på golvet 30 min efter jag hade tränat klart, var heelt slut. Kanske syns på bilden hehe, mina ögon faller ihop och orkade inte ens göra ett fakeleende. Men kändes riktigt skänt att svettar ur lite :) Men seriöst, rann till och med på benen!
 
Alla (ikl jag) lägger endast upp fina bilder på sig själva på gymet (inte något fel med det) men det är så här alla ser ut egentligen. Ok, inte för jag tycker att alla bilder på gymmet på mig är fina, men ni fattar! Bakom alla poser, smink, filter och fakeleenden för man är så trött finns tjejen på bilden. Röd som en tomat och slut som ett as. "Om du ser söt ut efter ditt pass har du inte kört tillräckligt hårt". Fast tänk om någon tycker de är söta när de ser ut som jag på bilden?
 
Nog talat om min äckliga svett och mitt konstiga svammel. Har precis käkat lite lunch. Råris och köttfärs, riven morot och majs. Sjukt gott. Smakade typ chili con carne utan bönor. Behöver göra lite matlådor också. Sen ska jag iväg och jobba kväll :) 
 
PS. Är sjuukt sugen på Ben & Jerrys. NC100days eller unna mig lite glass imorgon. Det är frågan hehe /godisråttan
 

Kommentarer

  • / M säger:

    Skärpning där!

    2013-06-27 | 15:29:53
  • Isabelle säger:

    Har sett alldeles för många tjejer som fortfarande är fina och fräscha efter de har "tränat", och det provocerar mig! Jag vet att man inte ska döma vad andra gör men.. De borde ju förstå att om man inte utmanar sig själv får man inte de resultat man vill ha :)

    2013-06-27 | 16:04:05
  • / M säger:

    Med glass suget, menade jag ;)

    2013-06-27 | 17:46:52

Kommentera inlägget här: