Vilse i skogen bland kottarna

/ Kategori: Träning

Klockan ringde vid 8 imorse. Startade dagen med grötfrulle för att få lite extra energi. Gick upp lite tidigare idag fast jag var ledig. Tänkte att det kan vara skönt att springa på morgonen innan det hinner bli jätte varm :) Fast varmt blev det endå kan jag lova. Speciellt där det var asfalt! I skogen var det svalt och skönt :) Jag tycker mest om att springa i skogen då man får hoppa och "tricksa" lite över rötter och stenar :) Ibland får man ducka för kvistar. Det blir som en minihinderbara. Sjukt roligt!
 
Tänkte mig en runda på cirka 5km (liite mindre) då jag inte kunnat spring på ett tag. Min springtur blev dock lite längre i alla fall då jag tappade bort mig i skogen och inte visste vart jag var typ haha. Skulle ta en annan väg hem i skogen men slutade med att jag tappade bort stigen och gick runt och virrade i tätskog haha! 
 

Kommentarer

  • Rund är också en form! säger:

    Oh yes, terräng är bäst! ;-)

    2013-06-25 | 21:52:21
    Bloggadress: http://rundarocksaenform.wordpress.com
  • Sofie säger:

    Vad har du köpt din detox och kalori/puls mätare??:)

    Svar: Detoxen finns att köpa på hälsokostaffärer och pulsklockan köpte jag på stadium! :D
    Ida Ragnarsson

    2013-08-02 | 17:57:22

Kommentera inlägget här: