Det är jag som är Karamellkungen

/ Kategori: Allmänt

Igår var det bal. Jag var prinsessa för en dag, skrattade hela kvällen, dansade tills fötterna strejkade och och åt god mat så klänningen blev en aning tajt. Gårdagen var utan tvekan en av de roligaste kvällarna i mitt liv. Tack alla som var med och gjorde min kväll helt underbar! :) Idag är det inte lika roligt.. Ont i fötterna, huvudvärk och trött (typ sovit 3-4 timmar). Fast kvällen varf värd all huvudvärk i världen haha! Tacos, jordgubbar och en påse med godis gör min kväll lite bättre.
 
Anna Ingvarsson kom och fotade mig lite innan balen igår, så bilder får ni se senare. Kanske också lägger upp några bilder som jag tog själv imorgon, men det visar sig. Nu ska prinsessan lägga sig och få sin skönhetssömn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: