En låda fullproppad med lycka

/ Kategori: Mat

Ber så heeemskt mycket om ursäkt för mitt obloggande. Har inte haft tid och inte vetat vad jag ska lägga upp för ointressant haha :) Fick dock en hel låda Goodlifebars av Robin. Inslaget i ett paket och allt bara så där. Söt. Säger det nog ganska ofta (dom som knner mig vet hur mycket jag älskar att äta), men dör proteinbarsdöden. Himmelskt goda. Vet knappt vart jag ska ta vägen när jag äter en! Chocolate fantasy, caramel coco och den som smakar snickers är mina favoriter. Och nu har jag en hel låda?! Jag som skulle börja sköta mig med maten och inte överäta/småäta varjedag. Kommer hänga över lådan hela dagarna. Nej jag ska spara lite på dom, och kanske äta en på helgerna istället för godis. Eller kanske både och hehe.
 
Nu ska jag ta mig en prommenad på 10km. Hoppas att vädret håller och att jag överhuduvudtaget orkar hem sen!

Kommentarer

  • Malin E säger:

    Var får man tag på sådana? Dom verkar så goda...och lite nyttiga =D

    Svar: Det är mmsports egna märke så de kan du beställa från deras hemsida. Sjuukt goda haha! :)
    Ida Ragnarsson

    2013-06-12 | 21:54:00

Kommentera inlägget här: