Godiskoma. ughh.

/ Kategori: Allmänt

För.mycket.godis.min.mage.göront. Råkade bli lite för mycket av det goda hehe. ops. Jag var så jäkla hungrig när jag slutade jobbet så jag kunde inte låta bli att köpa med lite en hel påse godis. Nu ligger jag har med skägget i brevlådan och en kula på magen.. Nu (imorgon) ska jag skärpa mig, jag lovar. Fast så har jag sagt i två veckor snart. Ätit sjukt dåligt och mycket ett tag nu. Inte för att det gör något att äta mycket. Men kanske inte ska trycka massa godis, naturgodis och mackor varje dag.
 
Imorgon ska jag starta dagen med en powerwalk innan frullen med mamma. Sen har vi lovat varanda att äta bra/bättre mat imorgon. Vi ska även prova att göra en "green smoothie" imorgon. Hittade imget bra recept så imporoviserar med lite bladspenat, äpple, citron, grönkål, rabarber och spirulina. Kommer säkert smaka skit. Men vill prova så får se hur det smakar! :)
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Måste bara säga att det är sjukt bra att du lägger ut såna bilder också! Du är så fin och jag mår typ dåligt av att läsa din blogg lite för allt med fitness men nu tar jag nog tillbaka, skönt att se någon annan så smal och fin också proppa godis! Hihi

    2013-05-11 | 00:08:30

Kommentera inlägget här: