Sushi, Yollibox och Melodifestivalen

/ Kategori: Allmänt

Att handla mat (och träninskläder/träningskor) kan vara bland det roligaste som finns. Mycket roligare än att handla vanliga kläder och höga klackar. Blir nästan lite exalterad när jag går in på typ ICA Maxi haha. Finns så mycket roligt. Åkte in till Örebro för att köpa hem lite (eller ganska mycket) sushi så stannade jag och handlade på just ICA Maxi på vägen hem. Vi hade slut på havregryn och jordnötssmör (paniiik!!), sen hittade jag lite kakaobitar, hampafrön, torkadfrukt i små förpackningar och lite Celsius såklart :) Köpte även lite linfrön, ska baka något gott bröd någon dag. Om jag orkar.
 
Sushin var förövrigt helt sinnessjukt god som vanligt. Det var jätte länge sen jag åt det så det var extra gott idag. 4 lax, 4 avokado, 3 rullar. Standard, Nu ska jag käka Yollibox och titta på Melodifestivalen. Kanske smyger ner lite chips och dip också ;)

Kommentarer

  • Ronja säger:

    Hej, skulle du vilja typ göra ett inlägg där du skriver olika övningar och sånt man kan göra hemma. Då jag ska börja träna och behöver hjälp med övningar och motivation osv. Samt vad som är bra att äta dagligen. Problemet är att jag är för unga att gå på gym men jag vill träna.

    2013-05-22 | 20:18:51
  • Anonym säger:

    Äter man vanliga linfrön får man inte i sig alls mycket av proteinen, därför mycket bättre att köpa krossade!

    Svar: Vet det, tack ändå :)
    Ida Ragnarsson

    2013-08-13 | 20:25:08

Kommentera inlägget här: