Vad några veckors "deff" kan göra

/ Kategori: Träning

Jag vet inte hur många utav er som har sett min "före och undertiden bild". Men detta är i alla fall INTE en före och efter bild. Det är bara framstegsbilder. Den vänstra är ifrån sista dagarna av min "bulk" och den högra är cirka 6-8 veckor efter en bättre kost och mer cardio. Alltså 6-8 veckor in i min lilla "deff" haha. Skiljer cirka 3-4 kg på bilderna. Magen nog mest plattare på grund av bättre och renare kost dock.
 
Ibland glömmer man bort hur långt man har kommit. man stirrar sig blind. Ibland känns det som att jag ser ut som jag gjorde i början av min resa. Alltså cirka ett år innan bilden till vänster. jag kanske lägger upp min "före" bild någon dag. Känner mig sjuk obekväm när jag ser den så vi får se haha :) Lite skillnad tycker jag i alla fall att jag ser på bilderna. Jag har blivit lite brunare också. Har bsökt solarieöarna nåra gånger hehe.
 
Nu längtar jag tills nästa vår. Då kommer jag ha mer muskler och kommer kunna genomföra en bättre deff och bli hårdare och få synligare muskler. Men först en underbar sommar och en grym bulk i höst/vinter!
 
Edit: vet att jag inte har så mycket muskler att deffa fram men vill ju inte gå fläskig eller bulkig till sommaren haha. Vill känna mig bekväm i min kropp och må bra!

Kommentarer

  • Mini säger:

    Fin du är Ida! Det tar sig även för mig ska jag säga, vecka för vecka ser jag mer och mer skillnad, fortsätt kämpa! Never give up! :)

    Kram xxxx

    2013-05-02 | 14:10:47
    Bloggadress: http://tiinysteps.tumblr.com

Kommentera inlägget här: